ÜNİPERSEN’den 400 Kilometrelik Bisiklet Eylemi: “Hakkımızı İstiyoruz”
Eğitim alanında önemli bir adım atan Üniversite İdari Personel Sendikası (ÜNİPERSEN), yükseköğretim kurumlarında görev yapan idari personelin yükseköğretim tazminatı konusundaki mağduriyetine dikkat çekmek amacıyla 400 kilometrelik bir bisiklet eylemi düzenledi. Eylem, Samsun Bandırma Vapuru önünden başlayarak, 1. Meclis önünde yapılan basın açıklamasıyla sonlandırıldı. ÜNİPERSEN Genel Başkanı İbrahim Güzel, eylem sırasında yaptığı konuşmada, "Hakkımız olanı verin. Ne fazla ne de eksik, sadece hakkımızı istiyoruz." ifadelerini kullandı. Eylem, "Yükseköğretimde adalet için pedal çeviriyoruz" sloganıyla gerçekleştirildi. Sendika üyeleri, bisikletlerinde "12 yıllık adaletsiklik bitsin", "Yükseköğretim tazminatı hakkımız" ve "Tazminatta ayrımcılığa hayır" gibi dövizler taşıdı. Güzel, 2025 yılında Eskişehir'den başlayarak Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı…