Starbucks, Yenilikçi Hamlelerle Satışları Canlandırmayı Hedefliyor
Starbucks, son dönemde yaşanan satış düşüşlerine karşı harekete geçiyor. Yapılan yeni düzenleme ile satışların tekrar artırılması amaçlanıyor.
İcra Kurulu Başkanı Brian Niccol, şirketin hissedarlar toplantısında yaptığı konuşmada, “Genişletilmiş oturma seçenekleri, elektrik prizleri ve bol miktarda yiyecek seçeneği ile rahat ve sıcak kahvehaneler hayal edin” dedi.
Starbucks, ABD’de satışları artırmak için yeni mağaza tasarımlarını test ediyor. Yeni planlar arasında, mağaza içi ve mobil siparişleri daha net bir şekilde ayırmak, teslim alma raflarını kullanmak ve espresso barlarını yeniden tasarlamak bulunuyor.
Geçmiş CEO’nun görevden alınmasının ardından eylülde göreve gelen Niccol, mağazaları daha davetkar hale getirmeyi hedefliyor. Şirketin önceden paket servise odaklanmasının, bazı durumlarda daha az oturma alanına neden olduğunu belirtiyor.
Niccol, “Stratejik olarak bazı hatalar yapmış olabileceğimizi düşünüyorum ve şimdi bunları düzeltmemiz gerektiğine inanıyorum” şeklinde açıklamalarda bulundu.
More Stories
Türkiye kadın istihdamı Avrupa’nın üzerinde!
Tesla direksiyon sorunu olan 376.000 aracı için yeni bir geri çağırma başlattı
Neden Bizden Önceki Kuşaklar Kolaylıkla Ev Sahibi Olabilirken Y ve Z Kuşağının Ev Alması Zorlaştı?