Yıldız Holding marinaları satma kararı aldı

T24 Ekonomi

Yıldız Holding, gıda ve perakende sektöründe güçlenmeye odaklanarak marina yatırımlarını elden çıkarmaya karar verdi.

Firma, ana işlerine yoğunlaşmak için marinaları satışa çıkaracak.

Şirketin yaptığı açıklamada, “Gıda ve perakende sektörlerindeki portföy yönetimi stratejimiz doğrultusunda, marina ve turizm yatırımlarımızdan çıkma kararı aldık” denildi.

Yıldız Holding, marina ve turizm yatırımlarından çıkma kararı geçen yılki yapılan organizasyon değişiklikleri sonrasında geldi.

Marinturk adlı iştiraki, İstanbul ve Göcek’te olmak üzere toplamda üç marina işletiyor. Şirketin verilerine göre, marinalar toplamda 972 yat ve 280 park yeri kapasitesine sahip.

United Biscuits Holdings Plc ve DeMet’s Candy Co. gibi uluslararası satın almalarla büyüyen holding, 2018’de Türkiye’nin en büyük 7 milyar dolarlık borç yapılandırmasına imza atmıştı.

Related Posts

Tekstilci iflas ediyor yurt dışına kaçıyor

TBMM’de tekstil sektörünün sorunları gündeme taşındı. Mehmet Emin Ekmen, “Üreticilerin yüzde 75’i zarar ediyor” derken, CHP’li Aşkın Genç, “Yalnızca 2025’in ilk çeyreğinde 2 bin 147 firma kapandı” ifadeleriyle krizin boyutunu gözler önüne serdi.

Hareket globalde güç kazanıyor: IC100 listesinde 4 basamaklık yükseliş

International Cranes and Specialized Transport (ICST) dergisinin IC100 listesinde, bu yıl dört basamak birden yükselen Hareket, dünya genelinde 29. sırada yer aldı.

Türklerin gözde tatil adasına giriş kişi başı 942 lira oldu

Yunanistan, turizm baskısını hafifletmek amacıyla Santorini ve Mikonos gibi popüler adalara yanaşan cruise gemilerinden yolcu başına 20 avro (yaklaşık 937 TL) vergi almaya başladı.

AJet’in Suriye uçuşları başladı!

AJet, Suriye’nin Şam kentine ilk uçuşunu gerçekleştirdi.

25 milyar dolarlık dev projeye ortak aranıyor: Ruslar Akkuyu’yu satılığa çıkardı

Rusya’nın devlete bağlı nükleer enerji şirketi Rosatom, Türkiye’de inşa ettiği 25 milyar dolarlık Akkuyu Nükleer Santrali’ndeki yüzde 49’luk hissesini satmak üzere Türk ve yabancı yatırımcılarla görüşmelere başladı. Bloomberg’e konuşan Rosatom …

Üretici ile market arasındaki makas açıldı: Aradaki yüzde 600’ü buldu

Türkiye Ziraat Odaları Birliği (TZOB) Genel Başkanı Şemsi Bayraktar, haziranda markette 38 ürünün 26’sında fiyat artışı, 12’sinde ise fiyat azalışı görüldüğünü bildirdi. Haziranda üretici ve market arasındaki fiyat farkının yüzde 600 ile en fazla karpuzda görüldü